Monday, May 10, 2010

Vannimajandus alaku :D

Näed Katike, mul on akna peal vann :D


Vannike on saadud kingiks Soomest. Ei tea mis järeldused siit teha saab...kas olin väga vaese näoga, et pean endale ise rohelist kasvatama hakkama või on see soe soovitus, et söö rohelist ja kaota kaalu... Igatahes - selline on minu vann.


Vanniga olid kaasas muld ja seemned (lavendel, oregon ja tüümian). Mulla võtsin kasutusele aga seemned asendasin teistega. Minu vannikeses peaksid tärkama basiilik, till ja salat. Seeme sai mulda alles täna (10. mai), sest ma ei viitsinud eile kiva korjama minna aga vanni kasutusjuhend soovitas soojalt vanni põhja natuke kiva panna ja kui kasutusjuhend soovitab, siis kes olen mina, et seda eirata...
Aga vannimajanduse juurest tuleb minna tagasi paberimajanduse juurde, sest kui Tähtis Täpp reisis, siis tegid Väiksed Täpid siin tööd ja vaene Tähtis Täpp peab neid töid nüüd parandama.

2 comments: