Friday, May 21, 2010

Loodusepelgur käis rabas :P

Reede hommikul riietusin siis sportlikult ja panin vaimu valmis rabamatkaks. Kuna olin enne giidi hoiatanud, et selle klassi klassijuhataja kardab paaniliselt konni, siis kulges matk rahulikult. Tulin rivi lõpus ja kõik konnad aeti minema. Vähemalt kõva häälega räägiti 2-st konnast, ju neid rohkem ei olnud. See-eest oli igas metsatukas miljoneid sääski, kes olid hirmus vihased. Päris rabas neid õnneks ei olnud, saime rahulikult luubiga ümaralehist huulheina uurida, vaatetorni ronida, veetemperatuuri mõõta, eelmise aasta jõhvikaid süüa jne.





Rabamatkale järgnes väike grillimine Simisalu loodusmajas. Kuna lõkkemeister oli omast käest võtta, siis sain mina niisama istuda ja puhata. Viinerid läksid nagu soojad saiad ja lahinguid peeti selle peale, kes grillida saab. Ühtegi tükikest ei jäänud alles ka minu tehtud koogist. Giid oli nii tore, et andis mulle väikese brošüüri "Igaüheõigus". Saan sealt järgmise matka jaoks natuke matkatarkusi, mida siis tähtsal ilmel jagada.
Kõhud täis, läksime Vargamäele Tammsaare muuseumisse. Seal tegime kõigepealt väikese ekskursiooni ja seejärel läbisime Vargamäe seitsmevõistluse. Mina kui ühe võistkonna kapten pidin kaelukookudega slaalomit jooksma. Võit oli käe ulatuses kuni viimase vahetuseni, tuleb välja, et kõikuvasse korvi käbide viskamine ei olegi nii kerge kui tundus :P Võitjad said auhinnaks pastakad ja kaotajad LOA jäätist osta. Mida müügil ei olnud, oli jäätis...ja tee siis väsinud matajatele selgeks, et see oli kõigest LUBA, et keegi ei hakka sulle jäätist andma.
Ja kui vahepeal teised lapsi kantseldasid, sain mina niisama ringi uudistada. Leidsin metsatukast huvitavad kujud, millest ühel seisis kiri:
Mehed petavad äris, ja naised et oleks pisutki nende väärilised, siis nad petavad vähemalt abieluski. Sest kuis nad siis muidu saavad üheõiguselised olla, kui nad pole ühesugused.

No comments:

Post a Comment