Saturday, May 1, 2010

Suur horoskoobiraamat

Suur ja tark horoskoobiraamat räägib minust nii mõndagi huvitavat :D

* Koer on äärmiselt rahutu, alati valve ja kaitseb puhkamata oma territooriumi. Ta on kinnine, ilmutades tundeid vaid siis, kui selleks on tõesti vajadus. Ta teab, mida tahab, olles seetõttu äärmiselt kangekaelne. Oma terava keele ja künismiga peletab ta ümbritsevad eemale. Koer on valmis krititseerima ka põhjuseta, norides pisiasjade kallal. Koer on kohutav pessimist ega oota elult midagi head. Ei kõla küll üldse minu moodi :P

* Ideaalselt sobivad: Hobune, Tiiger, Jänes. (Olen ettepanekutele avatud)

* Vähid on häbelikud: nad kardavad keeldumist rohkem kui kõik teised märgid. Kuid nad on auahned, peaaegu nagu KALJUKITSED. Erinevalt Kaljukitsedest kujuneb aga nende tee edule palju pikemaks: nad liiguvad aeglaselt, kuid kindlalt selle poole, mida tahavad omada.

* Vähid on väga kahtlustavad ja ebakindlad. (See põhjendab, miks ma loen ridade vahelt :P)

* Üldiselt on Vähk väga sügav märk. Selle märgi all sündinud inimesed säilitavad oma nooruslikud vaated kuni vanaduseni. (Ma ju räägin, et ma olen 18 ja ei päevagi vanem) Vähid vajavad nende inimeste sümpaatiat, kellega nad suhtlevad. Nad ei talu ägedat kriitikat, isegi kui see on igati ära teenitud. (Ma ei tea millest te räägite)

* Nais-Vähk ärritab oma abikaasat pahatihti palvetega osta taööe mõni eriti kallis asi. Ma ju palun ainult postkaarte ja šokolaadi, ei ole eriti kallid asjad :P

* Närvikurnatus on Vähkide põhiprobleem.

Druiidide puuhoroskoobi järgi olen ma Nulg.

* Nulg paistab silma külma ja range iluga. Nulg on kapriisne, temaga pole sugugi alati kerge suhelda ja koos elada.

* Kui Nulg kõrvuni armub, sarnaneb see tunne loodusõnnetusele. Tema armastus ei tunne piire.

* Tal on elav miimika ja ta punastab tihti. Nulg on väga avameelne ja tal on kalduvus "enda järel kõik sillad põletada".

* Kujutades endast abituid ja kaitsetuid olevusi, manipuleerivad Nais-Sireenid [reeglina blondid] (Kreeka mütoloogilise horoskoobi järgi olen ma siis Sireen) meestega. Sireeni inimesed ei arvesta teiste huvidega, kasutades oma võlusid isiklike eesmärkide saavutamiseks.

Kokkuvõtvalt võib öelda, et veel põhjust arvata, et ma olen lapsendatud ja sünnitunnistusel seisab vale sünnikuupäev. No ei ole üldse minu moodi :D

6 comments:

  1. Miks see kaljukits nii esile toodud oli :D:P

    ReplyDelete
  2. Et ära märkida, et vähemalt oled sina minust auahnem :D

    ReplyDelete
  3. Aga ma ei ole nii kõrgele pulgale küll roninud ega ronida tahtnud nagu sina seda teinud oled :P

    ReplyDelete
  4. Mismõttes? Mis pulgale ma siis roninud olen? :P

    ReplyDelete
  5. A seda osa märkasid, et Kaljukitsed saavutavad edu kiiremini?? Nii et mida sa minu eest varjanud oled?

    ReplyDelete