Wednesday, January 27, 2010

Tõeline lugemiselamus :D


Pähhid tolmurullid kiusasid mind ja hirmutasid, tegid lõustu ja näitasid keelt. (mänguasi)

„Sina padjajurakas ole vait, sinuga õiendamine hiljem!“ kisas vanaema. „Sina oled süüdi, et tüdruk patuteele läks! Sina ta pesukapist ära meelitasid! Kuuled, plika, tule otsekohe siia! Kõigepealt kütame su sabaaluse kuumaks ja siis viime pesumasinasse ning peseme silmnäo puhtaks. Kole vaadata, kuidas sa ennast ära plätserdanud oled, kirju nagu mõni vana lapitekk! Korralik voodilina peab olema lumivalge!“ (lina vanaema)

„Tule kohe alla sealt masti otsast! On see siis neiule sobiv paik, kõikidele vaatamiseks kõrge toki peal! Kas sa ei mäleta, mida ma sulle lapsepõlves õpetasin? Lina olgu tagasihoidlik ja malbe, püsigu öösel teki all varjus, aga kui hommik käes, siis mine ruttu öökappi ja lesi seal!“ (vanaema)

Mul on suur mure! See on nii valus! Iga kord, kui see mulle meelde tuleb, haarab mind säärane masendus, et süda läheb pahaks ja hambad kukuvad valutama! (konn)

Minu elul pole mingit mõtet! Oo, kui õnnetu ma olen! Tulge astuge mulle peale, ma tahan laiaks minna! (konn)

Sõitke minust teerulliga üle! Ma ei taha enam elada! See ebaõiglane maailm on mulle vastik! (konn)

Teie, padjad, olete kõik nii ühte nägu, sellised paksud ja punnis. (ribadeks kulunud lina)

Võõras urus on võõrad porgandid ja neid ei ole ilus õgimas käia. (hamster)

Sina magad ilma padjata ja ei tea oma laste saatusest midagi. Mõtled ainult sellele, et kael kangeks ei jääks. Tõeline lapsevanem peab oma kaela ohvriks tooma. (isa)

Ma olen olnud üleval juba tervelt viis minutit! Seda on hirmus palju, ma ei tohi ennast nii palju väsitada, see pole tervisele hea! (laiskloom)

Palun ärge riielge ja laksu andke! (padi)

Õnnetu võib olla see, kes varba vastu kivi ära lööb. Mina olen meeleheitel! (konn)

„Kahju küll,“ ütles konn. „Aga ma ei suuda veel rohkem kurvastada, ma olen juba kurbust nii täis, et kui ma nuuskan, tuleb mul seda ninast välja.“
Ta koukiski midagi ninast, vaatas seda ja pomises: „See on kurbus, selge kurbus!“

„Kas see on pisaratevaba pesupulber?“ küsis lina kartlikult. „Ära ole nii peen! Vaata mis teda huvita! Sina peadki nutma oma patuse elu pärast!“ (vanaema)

Mis põnev see mere peal hulkumine ikka on, ausa lina elu on palju huvitavam! Seal tuleb ju ka igasuguseid seiklusi ette, vahel näiteks saabuvad pererahvale külalised ja sa saad koos nendega magada. (vanaema)

Marutõbised padjad tuleb sulgedest tühjaks raputada ja siis vahtkummi täis toppida.

1 comment: