Monday, January 25, 2010

:P

Sa tead, et oled õpetaja, kui:

* su perekonnaliikmed hakkavad võõrastele rääkima, kui raske on õpetaja töö,
* sa otsid pilguga tahvlit, kui keegi sult midagi küsib,
* sõpradega lõbutsedes vaatad ringi, kas õpilasi silmapiiril pole, +
* sulle meeldib tähelepanu,
* sa kasutad väga palju küsilauseid,
* kannad kaasas punast pastapliiatsit,
* sa oled veendunud, et vigade tegemine on õppeprotsessi normaalne osa,
* rõõmustad, kui sõbrad sind külla kutsuvad, kuid jõuad sinna harva, +
* teed enamasti mitut asja korraga, +
* oled pidevas ajapuuduses, +
* sinu päev on ülihea, kui õpilane ütleb „ahhaa!”,
* sa tunned oma õpilased kukalde järgi ära, +
* sa tunned irooniatorget, kui keegi soovib sulle „head vaheaega”, +
* sa ei mäleta, et sinu töönädal oleks kestnud alla 60 tunni, +
* sa tunned muret ühiskonna tuleviku pärast,
* oskad öelda „tubli!” vähemalt 40 eri moel,
* sul on mobiilis kiirklahvide all lapsevanemate telefoninumbrid,
* sa oled kolleegidelt kuulnud vähemalt korra, et näed välja nagu zombie,
* sõna „veerandilõpp” toob sulle kananaha ihule, +
* sa usud jonnakalt, et mesi peitub igas õies,
* sa räägid kogu aeg ainult koolist,
* su lähedased teavad täpselt, millised su õpilased on,
* sa tunned, et teed väga olulist tööd,
* sul on probleeme autoriteetidele allumisega,
* sul on kõrge kontrollivajadus, +
* sa vastad palga kohta küsimisele kiiresti, et ei tee seda tööd ainult raha pärast,
* sa mõtled alati välja plaani A, B, C, D, E...,
* sul on hea ajataju,
* sa kannad oma tööd pidevalt koju kaasa, +
* sa kasutad eri värvi kriite,
* sa kirjutad kõik oma taskumärkmikku üles – alati, +
* sa unustad kõik, mida sa märkmikku ei kirjuta, +...tihti unustan ka vaadata, et mis seal märkmikus kirjas on :P
* tead, mida tähendab klassijuhataja sündroom, +
* oled saavutanud kõrgeima taseme oma miimika kontrollimisel, + enam-vähem :P
* tead, mida tähendab not-my-kid-sündroom,
* sul on alati varuks mõned pastakad ja paberilehed. +

Autor: Harlis Velk, Kurtna kooli matemaatika ja füüsika õpetaja

2 comments: